nedelja, 14. februar 2010

Zimski Bled ali kako je Krasniqi hodil po vodi! (skoraj JC Style!)

Ah, zimski Bled! Kako stereotipen sobotni izlet. Ma, klinc pa stereotipi. Bil je lep dan in smo se šli malce sprehajat.



In, glede na to, da me pozimi na tistih koncih Gorenjske ni bilo velikokrat sem tokrat bil prijetno presenečen nad zaledenelostjo ledu, kitajskimi turisti, ki so hranili račke in labode v tistih nekaj nezaledenelih območjih ob obali (in jih verjetno že videli napol pečene v ponvi!), še bolj pa nad tem, da skoraj ni bilo ljudi. Aja, pa še negativno presenečenje. Kremšnit je zmanjkalo! :-/

"V redu. Jezero je zmrznilo. A bi še jaz stopil na ta led in se malo sprehodil?", se mi je motalo po glavi. Mimogrede, s tega kota fotografije imam kar bujno pričesko!


Nekateri so se pri Zaki kar sprehodili preko jezera in si skrajšali sprehodo okoli le tega.

Opozorilne table pa so tako ali tako le za okras!

No, pa pojdimo na led!

O, pa saj to drži mojih dobrih 100 kg!


Pokanje ledu pod nogami??? SPIZDI KRASNIQI NA KOPNO!!!!!


Posted by Picasa

2 komentarja:

  1. Adijo pamet!!!!
    "na pol pečene račke v ponvi..., bujna pričeska......", adijo, adijo, crkneš od smeha....jojoj, hvala bogu, da vas imamo!!!!
    No sam, da ni počil led..hehehe ;) Torej se še lahko nadejamo kakšnih sočnih...hehehehe ;)
    Sej se kr ne morem nehat smejat, pa tele fotke...dol padeš....1A
    Pa tale poza...opa, bomo mal repal...hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. zakaj je obisk Bleda stereotipen? Saj nista Italijana. Stereotipen je vikend izlet v Hipermarket, City Centre, SuperCentre - tja se gre za vikend!!! Ne pa na Bled.

    OdgovoriIzbriši