sobota, 20. februar 2010

EMA 2010 :-/

Ubi me bože, kakšni so letošnji komadi za EMO 2010!

Poslušaj (beri) to besedilo (poje tip, oblečen v reto stilu 80'ih - usnjene hlače na zvonec, svilena siva srajca -poglej sliko):

"Franjo, Franjo, moj lepi fant,
jaz bi te božal, te crkljal,
jaz bi ob tebi se igral..."


No, v bistvu je to skoraj vsa pesem kvazi skupine "Zadnji taksi" (never heard)!


(Foto: MMC RTV SLO/Stane Sršen)

Dobro, nič nimam proti gajem samo tole pa je že norčevanje iz gajevske skupnosti. Že izgled tega tipa žali istospolno usmerjene, kaj šele nas, normalno usmerjene. In kako je šele trapasto besedilo pesmi!

Pa še tiste pesmi "Para me,.. " od Šulerce, "Roko mi daj..." od "Jebemti sunac Band, pardon Langa, do "Narodno zabavnega roka" ansambla Roka Žlendre & Kalamarov in podobna glasbena sranja.

(Foto: MMC RTV SLO/Stane Sršen)

Za desert pa med trajanjem glasovanja dajo razne ekstrovertirane (olepšano povedano) Rebeke Dremelj, 'poplajhane' (na blond poštrihane) Verbotnove in podobno.

Tole je že dobesedno norčevanje iz Evrovizije in nas gledalcev. Naj enostavno nehajo s temi tekmovanji, ker to ni za nikamor. Koji k...c plačujem RTV naročnino, da je potem tako bedast program na TV?!

Če napišem še kaj bolj "ostrega" v zvezi Kolodvorske 2-4, bom imel jutri zjutraj že ob 06.00 bujenje z odredbo za HP!

p.s. Sem bil prisiljen v gledanje današnjega polfinala EME. Jutri, ko bo finale, bo lahko naša to kar sama gledala. Jaz bom šel spat! :-(

NEDELJSKI PROLOG EME:

Je pa izglasovana oz.zmagovalna skladba odraz tega, kdo sploh gleda to EMO. Jeb...ti narod zahojeni! Da je vsaj neka normalna "goveja muz'ka" zmagala ne pa tale Rok Žlendra & Kalamari z "Narodnozabavnim rokom"!!!!

Foto: MMC RTV SLO/Stane Sršen

Posted by Picasa

1 komentar:

  1. ob 'normalno' usmerjene se pa moram obregniti :D saj veš, da je normalno le program na pralnem stroju :P

    OdgovoriIzbriši