sreda, 24. februar 2010

Statistika za izpit oz. izpit iz statistike

Danes imam izpit iz statistike in ker je od mojega zadnjega izpita na to temo preteklo že veliko vode po bistriškem potoku (in tudi časa) imam sedaj en osnovni problem. Kaj za vraga pomenijo vse te črke in oznake, ki sem jih uporabil v seminarski nalogi pred 5 leti in sem jo sedaj za potrebe izpita malce recikliral?!



"Hm, kaj je že ta x s črtico in t-test?!"



Pomoč iščem tudi preko interneta...



...kjer pa mi tudi ni vse najbolj jasno! :-(

Posted by Picasa

6 komentarjev:

  1. Madonca, tole so pa šovi, a!?
    Huuuu, zdej je izpit garant že mimo...ne dvomim, da JE ŠLO!!! Čestitam že naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. E, ne vem če je šlo, ker mora "g.profesor" še seminarsko oceniti! :-/

    OdgovoriIzbriši
  3. bi se lahko bila z Bjem učila skupaj! sicer pa imam jaz za take modele na polici Statistiko za telebane, v katero kdaj pogledam celo sama (press). Sicer pa, če kaj rapš, putrkej. Jaz grem ravno čez mesec dni na intenzivno 3-dnevno delavnico modeliranja z linearno regresijo. Juhuhu. (saj vem, da sem frik, ampak statistika in matematika sta me tu res potegnili - imamo namreč cel oddelek samo za socialno statistiko). ampak, seveda, jaz uporabljam izključno SPSS in stato, kjer teh črk sploh ni treba poznati ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja krasno Jana. Super! Pri meni je bilo pri predstavitvi seminarske vse OK, dokler me ni profeosr pričel moriti kako nastopam (in me je totalno zmedel) potem pa, ko mi je v glavi nastal totalen mentalni blok, pa še katero metodo sem uporabil pri primerjavi odnosa do nekega vprašanja, ko sem primerjal moške in ženske. (diskriminantna analiza, jaz pa sem zatrokiral na polno). :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. in si rekel, da si uporabljal diskriminatorno? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, pol si lahko mislite, kakšno BLOKADO fašemo MI TAMIČKENI pred NADREJENIMI....No ja, mi imamo izjemno srečo, da imamo (vsaj nekatere) šefe več kot ČUDOVITE....-topijo naše blokade...ŠAPKE DOL, pred takimi ŠEFI!!!!!!!!!;)
    Za izpit pa še enkrat: GARANT JE ŠLO!!! Vse čestitke! ;)

    OdgovoriIzbriši