četrtek, 11. februar 2010

Jeb..na 'grtalica'!

Idealen začetek delovnega dneva! Najprej ob 04.40 uri 15 min kidam sneg, da sploh izkopljem avto izpod 30 centimeterske odeje snega. Še dobro, da mi ga ni čez noč še plug dodatno naplužil okoli. Potem se komaj prebijem na glavno cesto proti Trojanam in molim boga, da je cesta do vrha splužena. No, vsaj tisti smotani klanec, ker je je itak vse nespluženo in je na cesti cca. 10 cm snega. Samo kolesnice so vidne! Jaz pa brez verig. Pridem do začetka klanca za na Trojane, pred menoj pa celjski ford focus, ki na vsem tistem nespluženem vozišču z zadkom 'pleše sambo'. Idealno! Samo še, da mi ta pred menoj crkne in sem končal s svojim vzponom. Na moje presenečenje pa je 'celjan' kar lepo počasi odmlel do vrha. Brez ustavljanja, kljub temu, da mu je nasproti pripeljal plug in je ta pred menoj že nekaj 'šlatal' zavoro (vidna zavorna luč). In to sredi vzpona.

Relativno hitro pridem na vrh, zavijem na AC proti Ljubljani, odvijugam mimo romunskih in madžarskih tovornjakov, ukrajinski kombiji so me itak prehiteli, kot da so že nekje na sončni španski rivieri, in počasi (ajde, od Lukovice dalje 130 km/h, ker je bila samo mokra cesta!) se približujem Ljubljani. Takoj za Domžalami pa.... Snežni plugi (srb/hr.: grtalica) DARS-a!

In sem se lahko za njimi peljal do Ljubljane 30 km/h! Res krasen začetek dneva! :-/
Posted by Picasa

1 komentar:

  1. Sočna zgodbica...jah, ni kej;slab začetek-dober konec!!!! UPAM* ;)

    OdgovoriIzbriši