nedelja, 28. februar 2010

Originalni YU monopoly!

Včeraj sem bil na obisku pri prijateljih in skupaj smo igrali družabno igro "Naseljenci otoka Catan"! Zanimivo in zelo podobno monopolyu. In med debasto smo tako prišli do ugotovitve, da je ta današnji (moderni) monoply malo brez veze (ejde, pravila so ista, samo to ni to) in sem se spomnil, da jaz pa imam nekje doma še skoraj 30 let staro YU verzijo.



In evo je! Mi ni dalo miru in sem jo danes šel direktno poiskati v klet. Kot nova. Malo rabljena. Me je brat prevečkrat premagal in "finančno odrl" tako, da me je v otroštvu volja do igre prehitro minila, vendar sem jo vseeno shranil. Polja: najcenejša je Bjelašnica 1500 dinarjev (po srbski obdelavi je v letih 1992-1996 je verjetno še cenejša), najdražji pa Bled 7500 din (po prehodu na EUR  in slovenski skok cen nepremičnin pa je vrednost verjetno še večja)! 

O, to pa bomo še igrali! :-D
Posted by Picasa

7 komentarjev:

  1. midva ga imava tudi! pol Juge imam v lasti jaz, pol Boško! zdaj bova kupila pa še Sotonskega; saj veš, kapitalisti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolikor je meni znano imata, vidva kapitalista, že Southamptonskega! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla... ker imaš monopoly (star yugo), bi te prosil če je možno, da mi pošlješ besedilo 5 nagradne kartice. Pa če bi imel čas še kvaliteten scan kartice, da si jo natisnem . hehe:) Kupil sem monoply za stare čase... pa ravno ta kartica manjka. In filing imam da je ravno ta najbolj bogata... uff pa več kot 20 let že nisem igral
    Mail:
    gorazdf@hotmail.com

    tnxxxxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav,

    da li mi mozete pomoci da nadjem i kupim stari YU Monopoly.

    Puno pozdrava iz Kragujevca i Srbije,

    Igor

    OdgovoriIzbriši
  5. zdravo,

    mogoče kdo proda yu monopoly?

    lp

    OdgovoriIzbriši