ponedeljek, 26. marec 2012

Nov mobitel - nove mobilne objave :-)

Je že tako, da se je potrebno modernizirati in iti kolikor toliko v korak s časom. Je pa vse odvisno od proračuna, ki mi ga omogoča delo v javni upravi (po zadnjih napovedih našega "ljubljenega vodje" JJ, se bo ta sedaj drastično zmanjšal!).

Tako sem si moral omisliti nekaj novejšega in proračunu prijaznejšega.


Moja stara, dobra in zanesljiva Nokia 5500 sport je namreč po dobrih 6 (šest) letih začela umirati in ko sem malce potegnil črto ali spet na servis ali pa v nabavo česa novega, sem se odločil za novo. 

Želja je bila kakšen Samsungov Galaxy S II ali kaj podobnega, vendar sem se na koncu odločil za manjšega in skromnejšega Sony Ericssona Xperia mini pro. Konec koncev, za ceno enega Galaxy-a dobiš dva mini pro-ja. ;-) No, o zmogljivosti oz. primerjavah kateri telefon je boljši, raje ne bom, ker če malo premislim, telefon res ne rabim toliko, da bi popolnoma izkoristil vse njegove zmožnosti.

V petek je tako končno prišla moja nova igračka. :-D

Ker še nisem najbolj domač z androidnimi telefoni, sem imel skoraj ves vikend čas učenja in privajanja na novo programsko "okolje". Pa tudi sam telefon ima neke svoje 'fore', ki jih še nisem navajen. Pač ni Nokia.


Vendar sem že ugotovil, da bo ta igračka koristila mojim pisarjenjem na blogu. Z nokio si nisem mogel tako pomagati, tale igračka pa je videti kar obetavna. :-)


No, z malo muke (jeb..ga, nimam najmanjših prstkov!) sem uspel napisati prvi "testni" zapis na tem blogu. :-D Prve ugotovitve so, da črke "š,č,ž" delujejo, bo pa tole bolj kot dopolnitev normalnemu pisanju in za krajša javljanja s poti.

Tako, zdaj pa moram samo še na kakšno pot, da ne bom skozi blogiral s kavča v dnevni sobi. ;-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar