nedelja, 16. avgust 2009

Sobota v Sarajevu

Še en krajši prispevek, ki bi bolj sodil v moj popotniški blog, vendar zarad časovne dolžine popotovanja (zgolj nekaj ur) ga bom raje umestil sem. Ali bom kaj dodatno objavil v Krasniqi's Travel.

To soboto smo se s prijatelji odpravili v Sarajevo. Midva z Anito sva že bila, prijatelja pa tudi... Nekoč za časa socializma verjetno.

Sama pot je bila krasna (sploh s tistim 'lupetanjem' za mojim hrbtom na teme poroka, otroci, "prodaj mi avto"...), pot je potekala ob opazovanju okolice ceste (če si pa gledal cesto pa si itak videl sama prehitevanja v "škarje"), med samo vožnjo po Sarajevu pa so mi domačini občasno verbalno in iskreno zaželeli dobrodošlico (sploh ob mojem vključevanju v krožni promet: "đe si krenuo, pi..ka ti materina!!").

V glavnem, prišli, pojedli čevape na Čaršiji...

... in spili pravo turško, pardon, bosansko kavo!


Ob 04.00 uri (v nedeljo) pa sem že veselo spal v domači zasavski postelji. ;-)
Posted by Picasa

1 komentar:

  1. In jaz pogledam krožnik na zgornji sliki prav sedaj...lačen kot žival in sline se mi cedijo!

    OdgovoriIzbriši