nedelja, 14. oktober 2012

Test tablice :-)

Testiranje tablice :-D

Hja, recimo,da grem počasi tudi jaz napredku naproti in sem se včlanila v kljub "ljubiteljev" tako imenovanih `tablic`. 

Ker sam nisem fan iIzdelkov, sem vzel asusovo tablico: Asusovo transformer T... (moram pogledat, kaj piše na škatli). Prednost te "igračke" je zame, ki med popotovanji rad kaj napišem, ta da ima tudi tipkovnico. Odstranljivo seveda, drugače občasno ne bi bil tablica.

Zanimiva 'igračka`, katere uporabnost šele spoznavam. No, naša Zoja jo je že kar hitro osvojila za gledanje Pujse Pepe na Youtube.com. ;-)



Tako, sedaj pa bo potrebno nekam na pot ali pa kaj "pametnega" napisati, da se izkaže resnična uporabnost. In, da ne boste gledali samo mojih nosnic iz žabje perspektive. :-)

Aja, a sem omenil, da sem tole napisal samo za test? :-D

2 komentarja:

  1. Kljub vsem novim vrstam, ostajam zvest svojemu Ipadu 1. Lažje bi se odpovedal računalniku kot pa tablici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja, saj konec koncev je vse nekako isto. iPad, Android Tablet... Samo, jaz sem želel še "normalno" tipkovnico, ker mi je nekako lažje napisati besedilo preko tipkovnice. Sploh, če še izdelujem kakšen dokument. ;-)

    OdgovoriIzbriši