torek, 12. april 2011

Jeb..ti pomlad - ponovno!!

Jeb...ti pomlad in vetrocvetke!! A ni mogla narava skozi vsa ta stoletja evolucije najti kakšen, človeku bolj prijazen način razmnoževanja raznih jesenov, smrek, hoj, macesnov in še kakšnega drevesa, ki se ga sedaj na hitro ne spomnim? Toliko milijonov raznih insektov, drevesa pa se razmnožujejo preko vetra. Ma, to ti je kot virtualni seks na daljavo!! 'Najebem' pa jaz in meni podobni sotrpini zaradi senenega nahoda. Aja, baje čebelarji oglašujejo, da je cvetni prah nekakšna super hrana?! In še prodajajo ga drago. Za 150 g kozarec hočejo cca. 6 EUR!! Jaz pa se vsako leto borim z njim. Zastonj seveda! 

Letos bom tako spet uničeval zaloge claritina in še kakšnega lekovega flonidana. Pa še škatle robčkov bodo šle v nepovrat. Upam, da bo čim prej padel ta napovedani dež, da malo spere ozračje.


Letos se mi zdi, da je še hujše, kot je bilo lani. Moj "Berni" je že skoraj čisto rumen od vsega tega cvetnega prahu. 


Kar poglejte ta "nežni film" iz cvetnega prahu, ki se vleče po strehi. :-(

Moj nos si je komaj opomogel od viroze, ki sem jo (po stari navadi) prebolel na nogah, zdaj pa me duši tale drevesni "seks". 

Zanimivo, sem tudi preveril lanskoletne vpise in ugotovil, da sem imel lani iste probleme nekje v tem času. Vpis v blog je bil 19. 4. 2010.

In če pomislim, da sem bil pred petimi do šestimi leti tako neobčutljiv na cvetni prah. Ah, kje je zdaj to. :-/

2 komentarja:

  1. ĐAbe te tablete :) Men ne pomaga nč,še eni hudi tableti ki so me dejansk jebal med vožnjo pa sem bil čist zaspan, mi niso pomagal ... Tko da samo upam vsako leto, da bo blažja oblika alergije...

    OdgovoriIzbriši
  2. hiposenzibilizacija, aerius... delajo čudeže. selitev na (angleško) morje pa predpišem tudi na recept.

    OdgovoriIzbriši