torek, 25. januar 2011

Dvigovanje tlaka!!!

Jeb.. ti te smotane in neučakane stranke!!! Na PP sem ubadam kje dobiti ljudi za ogled nekega dogodka, ura je tudi prava za menjave izmen, na listi čakanja za obravnavo dve tatvini,... In tedaj ti na PP prideta ženska in moški. Pristopim in lepo vljudno vprašam po kaj sta prišla in ženska mi odgovori, da je prišla prijaviti tatvino registrskih tablic, kar je že pred tem prijavila po telefonu na 113. "Ja, ni problema," ji rečem. "Kar vsedite se, bo nekdo prišel!" in se obrnem, da grem poiskat patruljo, ki ravno kar prišla. V tistem, ko se obrnem, pa začne moški glasno komentirati: "Kaj vam jaz pripeljem patruljo ali kaj? Moramo čakati 45 min, da pridejo na kraj?!"

Ooo, mrak mi je padel na oči!!! "Kaj je zdaj?!", sem mu rekel. "Ura je, ko se policijske patrulje menjavajo, policisto morajo priti s terena in zaključiti delo, novi pa morajo priti v službo!" Nekaj je še hotel komentirati in sem mu še zabrusil: "Sicer pa morate tudi pri zdravniku čakati, kaj ne?!". Nato sem se obrnil, za seboj zaprl vrata in šel. Še malo bi bil tam in še bolj bi se zapletel v "konstruktiven pogovor" pa bi imel spet svežo pritožbo. 

Sem pa šel do šefove pisarne in si sposodil merilec krvnega pritiska. 

Rezultat:

18.16: 1. meritev: 152/100 na 70 utrip
18.17: 2. meritev: 153/102 na 67 utripa
18.18: 3. meritev: 152/103 na 65 utripa

In končni rezultat ob 18.19 uri (glej sliko):


Ajde, zadnji stavek mi je mogoče res malo prehitro ušel, vendar imam dovolj tega, da vsak ki ima pet minut časa in misli, da nismo dovolj hitri, ker po njegovem tako ali tako nimamo dela, pride in se znaša nad nami. Še posebej pa se mislim opravičevati za zamudo, na katero nimam nekega vpliva!




1 komentar: