nedelja, 4. julij 2010

Naleteli ste na napako 404!

Pred dnevi sem želel na strani svojega faksa preveriti stanje v zvezi opravljenih (in neopravljenih) izpitov. Kot ponavadi grem na AIPS-ovo stran, da bi se prijavil in glej ga vraga. Najprej so stran spremenili oz. stari AIPS premaknili drugam. OK, sem se pač prijavil na novi strani. Saj je tako ali tako uradno na strani Uni. MB. Prijava je bila uspešna samo napis ob vstopu mi ni bil všeč. 

"Naleteli ste na napako 404!" Halo?! Kakšno napako 404?? Potem berem besedilo v nadaljevanju in mi sploh ni bilo nič več jasno. A se ti na UNI v Mariboru malo norčujejo ali resno mislijo s tem duhovičenjem oz. cinizmom?

(klikni na sliko za boljšo ločljivost oz. berljivost)


Po začetnem šoku, ko so prebereš njihovo razlago, kaj se je zgodilo, najdeš še grafični opis postopka, kaj storiti v nadaljevanju. 



Ja, res duhovito. Ti pride, da greš v MB kakšnega po zdravju vprašat oz. če se mu zdi tole duhovito, ko si ti pred izpitom in se moraš pri- ali odjaviti!
Posted by Picasa

2 komentarja:

  1. piše, da si naletel na nekaj, kar imenujemo problemček. In v večini primerov zanj ni kriv nihče. Precej slovensko zveni ta napaka 404. Morda pa smo našli novo kodo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res slovensko napaka! Kljub malce besa, ki sem ga v štartu imel, pa jim moram priznati, da so vsaj malo duhovito zapakirali tole "napako"! ;-)

    OdgovoriIzbriši