petek, 2. april 2010

Pošta "lepe Vide"

Uh, danes pa sem dobil ljubezensko pisemce. Pisala mi je lepa Vida z Davčne 1. Pravo vznemirjenje! Ob odpiranju kuverte sem se počutil razburjen kot pubertetnik, kateremu je šolska ljubezen poslala pismo (ajde, jaz sem še iz časov pred mobiteli in internetom) in ki je že čisto moker ob misli, kaj vsebina skriva. Na "švic" sem mislil, da ne bi kdo pomislil na kaj drugega ob tisti mokroti!



In ta sveža "ljubezen" z Vido me bo zdaj stala še tam nekje 40,00 EUR! :-(
Posted by Picasa

5 komentarjev:

  1. DAVČNA TAJNOST! jaz bi pustila, da tako ostane :D

    OdgovoriIzbriši
  2. (počak, počak, da se Slo - domovina moja ljuba - spomni, da mi zaračuna razliko do davka, ki ga plačujem v UK - ker je tu namreč davek na delo nižji kot v Slo!)

    OdgovoriIzbriši
  3. E, daleč seže Vidina roka! Boš videla! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. No tale naša Vidka se je pobrigala, da tudi meni cukne 43,61 EUR....svašta....Zakaj že????
    Tako da, prjatli podajmo si roke.....
    No, v tem primeru tud jes "švicam"...sm tud iz tistih časov, sam da so zdej za to povsem drugi razlogi....grrr....:(

    P.S.
    Za "ene" bo že drugo leto bolje....juhu, juhu***

    OdgovoriIzbriši
  5. Pol sem jaz še dober skoz pršu z 14,76.

    OdgovoriIzbriši