nedelja, 28. marec 2010

Do you like Chine's?

Ajde, danes smo si privoščili malo bolj eksotično kosilo!

Kitajsko kosilo v Zlati ribici v Retečah (Gorenjska)!



Hrana je super, postrežba tudi... V glavnem, če imate čas in voljo, pojdite.


Imajo pa tudi ocvrti sladoled... no, to je itak "stalnica" med 'kitajskimi' sladicami'!

p.s. tole je res malce bolj EPP za Zlato ribico, ampak je pač dobra! :-)
Posted by Picasa

6 komentarjev:

  1. Hvala za reklamo, moj želodec ne prenese kitajske higiene. Zato kitajsko kuhamo doma. In odkar smo živeli s Tajci INU Kitajci, se raje odpravimo k Tajcem :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, kaj češ. Malo zamižiš in si misliš vse najlepše (najhigieničnejše)! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he se strinjam z vami D.K....., garant kitajčki obvladajo tut kej VEGE SCENE, zato...naslednji podvig-> ZLATA RIBICA....
    sicer pa; na kraju lahko odstopiš od....obeda, a ne...;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro, a zdaj pa sem samo kulinarične pesimistke našel? Erika, definitivno ti NE PRIPOROČAM, da greš v trboveljsko kitajsko restavracijo. GROZA!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Huuu, vzeto na znanje D.K.->za Trbovlje, hvala....no, sej se ne čudim....;)
    V skrajnem primeru: sirov BUREK s Celovške 150...he, he...;)
    Pa dober tek, kjerkoli ob čemer koli...sam, da ne miga več...grrr....;)

    OdgovoriIzbriši
  6. s kulinaricnimi pesimistkami gotovo nisi imel v mislih mene, kajne? jaz sem samo proti kitajski javni prehrani. ne tudi proti kitajski hrani. razlika je očitna. in, mimogrede, moji kitajski prijatelji odlično kuhajo. še posebej, če to počnejo v MOJI kuhinji :D

    OdgovoriIzbriši