nedelja, 17. januar 2010

Pohištvo IKEA in jaz

Evo, po dolgem času sem se spet malo "igral" s sestavljanjem pohištva iz IKEE. Tokrat celo po navodilih proizvajalca!


"Hm, zakaj je tukaj potrebno pribiti 30 žebljev?"



E voila! Končni produkt - predalnik iz serije Malm!
Posted by Picasa

8 komentarjev:

  1. in zakaj je računalnik na njem in v njem? žeblji efekt??

    OdgovoriIzbriši
  2. V "njem" so že cunjice. Zato pa je računalnik NA NJEM! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. aha, hočeš povedati, da ni žebelj efekta :D Anita, previdno. Če jih nisi sama zabijala, raje preveri :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi2 sva to soboto nabavljala v Gorici. Lepše ceste in za kupce boljši delavni čas naju je navdušil. Zadeve pa še čakajo montažo - nisva tako pridna kot ti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. koneckoncev lahko priletiš v ikeo v soton :D

    OdgovoriIzbriši
  6. OK, po vrsti:

    Angelca, Italijani so mi malo antipatični, pa naj gre to za trgovine ali pa samo njihov način vožnje po cestah. Bom pa šel pogledat. ;-)

    Jana: tole z IKEO v Sutonu je mikavno. Sem že pregledal nekaj IKEI-nih trgovin po svetu, zakaj ne bi še ene. Morda pa je kakšna majhna razlika, glede na to, da so si skoraj vse podobne, pa naj bodo v Hong Kongu, Dubaju ali Celovcu. :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. seveda. ta v sotonu ima posebno lokalno vodičko/vodiča, kakršnih ne premoreta HK in Celovec skupaj!

    OdgovoriIzbriši