ponedeljek, 28. december 2009

Xsarina kronična bolezen!

Evo, to pa so lepi prazniki. Kaj sem jaz 'zaen' baksuz!!! Spet mi je šel "luftmeser" (merilec pretoka zraka) pri motorju. Samo malo je deževalo in bila je sprememba temperature pa je šel kos plastike z dvema žičkama v vrednosti slabih 200 EUR!


Ko ga je mehanik odprl je izgledalo, kot da gre za "wassermesser" tako je bil znotraj moker. Bomo poskusili v garanciji (ta, ki je "umrl" je bil šele dva meseca pod pokrovom motorja) zamenjat.

Evo, zdaj pa se me bodo spet lotili razni vozniki "nemcev", "špank" (aja, ta 'safetymobil' je tudi crknil) in "pežojev", ki pa so itak "bratranci" Citroënov!
Posted by Picasa

2 komentarja:

  1. A ti nisem jst rekel, kva je dobr avto?? he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he he eh eh he he he he he he he he he he he he he eh ja...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, kolega, v tolažbo se ti javlja "polbrat" Peugeotovec! Ti raje popravi ta Citroenov jajc in uveljavi garancijo (saj sem ti že od začetka govoril, da ima Peugeot boljše "gene" (beri: dele)! Citroen gre tu pa tam na menjavo delov, če pa hočeš vsako jutro piti kavo, pol pa kupi Renault, ker njihovi lastniki, baje, vsako jutro na servisu spijejo kavico-dve! :P

    PS: Saj veš, "ako su lagali mene i ja lažem vas ..."!

    OdgovoriIzbriši