nedelja, 3. maj 2009

Zdravje pa tako!


Madona, včeraj pa sem doživel bolečino. Ko sem se vstal s kavča me je v desni polovici prsi zabolelo, kot, da bi mi nekdo zabodel razbeljeno železo v prsi. Sem kar dvojno sliko videl, hkrati s celotnim ozvezdjem Rimske ceste, na trenutke imel še rahlo omotičnost. Če bi to bilo na levi strani prsi, bi si lahko samo še zapel "It's the end of the world as We (I) new it...!", če malo parafraziram R.E.M., ker tisto bi bila pa verjetno srčna kap. And I'll feel fine! Tako pa je bil samo vkleščen živec na prsni mišici. Jebemti, kakšna bolečina!

Ampak, kot zmeraj pomaga koktajl aspirina, nalgesina in še neke bele tabletke. Aja, in toplotni obliž 'by Hansaplast'! Spiš kot ubit, bolečina pa tudi mine.

No, na neko znosno mejo. Auč! :-/
Posted by Picasa

3 komentarji:

  1. Poglej na svojo OI in boš videl, da nisi daleč za menoj! :-P

    OdgovoriIzbriši
  2. AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUč!

    Sem mislil, da se depiliraš. Ok, ampak pomisli, ko bo štoplotni obliž, medicinski depilator odstranjeval. Uboge tvoje kocine.

    Sicer pa naj minejo bolečine brez kocine.

    OdgovoriIzbriši